dijous, 16 d’octubre del 2014

I avui... alegria!!!

Si ahir els Pintors us cantàvem la cançó de la Felicitat aquesta tarda hem omplert la classe d'alegria! Sí, per tots ja és ben sabut que l'alegria és una de les emocions que més ens agraden i que ens fan sentir molt bé! Quan estem contents tot surt millor i el somriure esdevé un element que contagia i dóna llum i color a qualsevol situació! 
Doncs bé, a la tarda els Pintors ens hem preparat per una estona on les emocions i sentiments en són els protagonistes i avui ho ha estat l'alegria! 
Per començar hem parlat del que ens feia posar contents i de si ens agradava aquesta emoció i seguidament mirar imatges i a somriure una mica!! 


L'alegria

M'agrada l'alegria? 

Aquest nen sí està content! 





















Voleu veure els nostres somriures?

Rialles... 

Mirades...

Jo fins i tot m'aixeco

No cal dir res més 

Picant l'ullet

Faig un somriure adormit


Jo estic un xic cansada!!!






















I com a pintors que som i després de l'estona de conversa arriba el moment de pintar l'alegria! 

Explosions d'alegria 

Colors i més colors 

Jo ho ompliré tot! 

Un garbuix de colors alegres

Per mi l'alegria és rosa! 

Jo faig cares d'alegria







































































El resultat final... 

Alegria i més alegria


I  a vosaltres,  us agrada l'alegria? 



Petones ben riallers!!! 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada