diumenge, 27 d’octubre del 2013

Sóc jo...

"Jo tinc els cabells negres, jo els tinc de color marró, jo de color groc... jo tinc dos ulls, un nas, una boca, dues orelles... també tenim coll, panxa, cames, braços, mans"... si, sí... tots tenim les mateixes parts del cos, això sí, no som iguals, no per sort tots tenim els nostres propis trets diferencials i fan que a la classe estigui plena de pintors i pintores diferents, ja que si tots fossim igual, seria molt avorrit!!!


Llibres sobre el cos!!!


Res millor que jugar una mica amb el propi cos per descobrir-lo millor i el que fem després d'escollir el llibre: Les part del cos (Imaginarium) és anar descobrint tot el que podem fer amb les mans, els peus i fins tot juguem amb l'oïda i la vista ja que ens amaguem i cal endevinar qui parla... però no n'hi prou i mireu: 







I per seguir arriba el moment de dibuixar-nos a nosaltres mateixos ... per primer cop ens haurem de dibuixar, això espanta una miqueta, però la Vanessa ja ens ha dit que no passa res!!! Què tots ho sabem fer molt bé i el que cal és intentar-ho! I a més sabeu què, que hem decidit que cada mes ens farem el nostre dibuix i a final de curs us adonareu de com anem canviant i fent-nos cada vegada més grans!!!

Tots ben concentrats!!!

I ara atents... 





































Estem segurs que us heu quedat amb la boca ben oberta!!! Ens han quedat uns dibuixos sensacionals!!! 

I per acabar us deixem amb un vídeo molt divertit... amb la boca a part de menjar podem bufar i fer bombolles!!!




Fins demà!!!! Recordeu que cal portar les castanyes amb un tall per tal de poder-les torrar!!!


Petonets!!! 


3 comentaris:

  1. Ostres què xulis els dibuixos!! Jo realment m'he quedat amb la boca ben oberta, aquests pintors són uns cracks!!

    ResponElimina
  2. Sí, son unos verdaderos artistas, qué bien saben dibujar ya!!

    ResponElimina
  3. SÓN UNS ARTISTES!!!! GRÀCIES A LES DUES!!!!

    PETONETS!!!

    ResponElimina